O VARAL

EDITADO POLA LNB [ Liga Nacional de Billarda ] >>>>>> ovaral@hotmail.com

quarta-feira, abril 18, 2012

NON , NÓS NON NOS TRABUCAMOS E DE SEGURO....VOLTARÁ A CONTECER. A LNB CON SIAREIR@S GALEG@S SEMPRE!!

















Ó carón do lume do pasado derbi de futbol entre Celta e Deprotivo ademáis do envite internacional entre PP.CC e a Gz de bélit no que a Auténtica saíu de novo escaladada mais con gañas de revancha , tamén os irmans de Hinchas de Castilla publicaron unha espectacular entrevista con Siareir@s Galeg@s no que as billardas saíron a relocer coma punta de lanza do ideario de acción entramado deportivo-social dun país que en loita que non se resigna a decir que chove mentras mexan por nós...por iso que como se pode ver nista explosiva imaxe de palanadores da LNB na mani de Siareir@s , ó contrario que afirma o monarca dunha monarquía bananeira cercana, nós non nos trabucamos , e as billardas da LNB voltaran a bruar sempre ó carón dos puños dos irmáns de Siareiros Galeg@s !!


















HC:¿Qué actividades se llevaron a cabo? 
SSGG :Desde pruebas clásicas como los 100 metros lisos, pasando por deportes de grupo como volleyball y también deportes tradicionales de Galiza como “a bilharda”. 
HC:¿Es exclusiva para gallegos/as? 

SSGG :Pues realmente creo que nunca se planteo está pregunta. Entiendo que la iniciativa se puede llevar a otros lugares y porque no, que participen otras organizaciones que no sean galegas. 

HC:En estas Olimpiadas una de las competiciones era la "bilharda"¿Cúal es la historia de este juego y porque decidisteis incluirlo en la competición? ¿Está muy extendido por Galiza? 

SSGG :Se decidió incluir la bilharda porque encajaba dentro de lo que son las O.P.G.. Es un juego tradicional y popular de Galiza que estaba cayendo en desuso y desde hace unos años se consiguió recuperar gracias al trabajo activo de mucha gente anónima. Hoy en día hay muchos equipos repartidos por toda Galiza, existe una liga e incluso se están realizando exhibiciones de este juego en otros lugares del estado Español. 
Podemos decir que la izquierda independentista nuevamente consigue recuperar y poner en valor algo propio y tradicional de Galicia que se estaba perdiendo, como así también sucedió en otros ámbitos, por ejemplo con la recuperación de la figura del Apalpador, o con fiestas paganas como el Samaín.